Zľavnené produkty

Výrobcovia

Zlate tehlicky

Odber noviniek

Záručné a reklamačné podmienky

 

Predávajúci pri predaji tovaru kupujúcemu zaručuje za to, že tovar má požadovanú kvalitu, množstvo a je bez závad. Predávajúci zodpovedá za závady, ktoré má predávaný tovar pri prevzatí tovaru a za závady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej lehote.

V prípade, že sa na zakúpenom tovare vyskytne chyba,  kupujúci má nárok na reklamáciu. Predávajúci je povinný čo najskôr po preskúmaní reklamácie rozhodnúť o ďalšom postupe, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie chyby. Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu tovaru do 30 dní po uplatnení reklamácie, pokiaľ sa obe strany nedohodnú na inej dobe. Kupujúci nemá nárok na reklamovanie závad, na ktoré bola poskytnutá zľava a o ktorých bol informovaný predávajúcim vopred.

Reklamáciu je kupujúci povinný uplatňovať výhradne písomnou formou, a to e-mailom. V reklamácii kupujúci uvedie číslo objednávky, číslo faktúry, názov reklamovaného tovaru, popis závady a pokiaľ je možné i fotodokumentáciu.

Na tovar platí záručná doba 2 roky (24 mesiacov). Ak ide o závadu, ktorá sa vyskytne bezprostredne po kúpe tovaru, treba o nej bezodkladne informovať predávajúceho prostredníctvom emailu. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok.

Kupujúci je povinný si prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení ešte za prítomnosti dopravcu. Ak kupujúci zistí nekompletnosť dodávky, či mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné túto skutočnosť nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu. V prípade, že kupujúci zistí pri rozbalení výrobku zjavné vady alebo chýbajúce časti tovaru, nie je oprávnený až do vyriešenia reklamácie s týmto tovarom akýmkoľvek spôsobom nakladať. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie alebo stratu zásielky zavinených prepravcom, alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou.

Ak sa reklamácia kupujúceho vyrieši výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový výrobok záručná lehota od prevzatia nového tovaru. To isté platí, pri výmene časti alebo dielca tovaru, na ktorý bola poskytnutá záruka. Pokiaľ výmena chybného tovaru za bezchybný zo strany predávajúceho nie je možná, môže kupujúci požadovať zrušenie zmluvy a vrátenie zaplatenej čiastky.

V prípade neodstrániteľných chýb, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru podľa jeho určenia, sa môže kupujúci a predávajúci dohodnúť na vybavení reklamácie poskytnutím zľavy. Pri určovaní výšky zľavy sa prihliada na rozsah chýb reklamovaného tovaru.


  • Kado
  • Rhomberg
  • Swarovski
  • XENOX