Zľavnené produkty

Výrobcovia

Zlate tehlicky

Odber noviniek

1. Zmluvné strány

 

Predávajúci (prevádzkovateľ internetového obchodu lydiasperky.sk):
Soft Capital s.r.o.
Kurska  852/24
040 22 Košice
Slovenská republika

IČO: 45 364 923
DIČ: 202 296 3107
IČ DPH: SK2022963107

Spoločnosť Soft Capital s.r.o. je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu v Košiciach v oddieli Sro, vložka číslo 25040/V

Telefón: +421 907 242 650
E-mail: lydiasperky@lydiasperky.sk
Číslo účtu pre bezhotovostné platby IBAN: SK96 0200 0000 0041 9995 4853 Všeobecná úverová banka, a.s.

SWIFT: SUBASKBX
(ďalej len „predávajúci")

Kupujúci:
Fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzavrela obchodný vzťah so spoločnosťou Soft Captial s.r.o. odoslaním online objednávky cez internetový obchod  lydiasperky.sk.
(ďalej len „kupujúci")

 

2. Odoslanie objednávky

 

Kupujúci si môže objednať tovar online na stránke elektronického obchodu lydiasperky.sk nonstop 24 hodín denne. Podmienkou pre platnosť objednávky je riadne vyplnenie všetkých povinných údajov v internetovom objednávkovom formulári. Kúpna zmluva medzi kupujúcim a predavajúcim vzniká na základe potvrdenia záväznej objednávky. Za záväzné sa považuje až emailové potvrdenie, prípadne telefonické, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky. Do momentu kým kupujúci neobdrží potvrdenie o prijatí objednávky od predávajúceho objednávka nie je považovaná za platnú a záväznú. Predávajúci kontaktuje kupujúceho ohľadom potvrdenia objednávky po overení dostupnosti a termínu dodania objednaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Podmienky pre objednávku sa považujú:  obsah objednávky, presná špecifikácia tovaru, počet, cena za tovar a prepravu, miesto, spôsob a termín dodania tovaru. Cena tovaru je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny výmenných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru. Zákazník má právo na odstúpenie od zmluvy v prípade zmeny cien.

V cene tovaru nie je započítané poštovné.

Dokladom o predaji je faktúra.

Kupujúci prehlasuje a potvrdzuje predávajúcemu odoslaním objednávky, že si prečítal platné Všeobecné obchodné podmienky a je si vedomý toho, že odoslaním objednávky je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu za objednávku. Všetky ceny v eshope lydiasperky.sk sú uvedené vrátane DPH 20%.

Objednávky prijaté po 14 - tej hodine a cez víkendy sú vybavované až nasledujúci pracovný deň.

TOVAR je doručovaný kuriérskou službou a Slovenskou poštou LEN V PRACOVNÉ DNI.

 

3. Storno objednávky

 

Kupujúci má možnosť a právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. V prípade, ak je objednávka už záväzne potvrdená, môže kupujúci objednávku stornovať len vtedy, ak predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade, že kupujúci požaduje stornovanie potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto konaním. Predávajúci si môže uplatniť právo na úhradu škody najmä v prípade, že v súvislosti s logistikou tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť až do výšky 100% z celkovej ceny tovaru.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

1) objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť pre nesprávne uvedené telefonický kontakt, kupujúci je nedostupný, neodpovedá na e-mail a telefón.
2) objednaný tovar sa už nevyrába, nedodáva alebo sa výrazne zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia vznikne, predávajúci ihneď kontaktuje kupujúceho za účelom informovania a dohody o ďalšom postupe. Ak kupujúci už časť alebo celú čiastku ceny tovaru zaplatil, predávajúci mu zaplatenú čiastku vráti - prevedie na účet alebo zašle na adresu do 14-tich kalendárnych dní.

 

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

V zmysle ustanovenia § 7 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon o ochrane spotrebiteľa") má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru. V prípade vrátenia tovaru do 14 kalendárnych dní, hradí poštovné súvisiace s vrátením tovaru, kupujúci.  

 

Právo na vrátenie tovaru do 14 dní sa nevzťahuje pre doručenie tovaru právnickej osobe.

Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy tak, že túto skutočnosť oznámi predávajúcemu, a to elektronicky na jeho e-mailovú adresu lydiasperky@lydiasperky.sk alebo písomne na adresu Soft Capital s.r.o., Kurska 852/24, 040 22 Košice, a to najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Pri odstúpení je kupujúci povinný uviesť meno, priezvisko, číslo a dátum objednávky a číslo účtu kupujúceho kam budú peňažne prostriedky vrátené. Kupujúci je povinný tovar poslať späť najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. Tovar je potrebné dobre zabaliť a poslať spolu s faktúrou a prípadne inými návodmi, ak boli súčasťou dodania tovaru. Predávajúci bezodkladne posúdi stav vráteného tovaru na náklady kupujúceho. Predávajúci je v prípade odstúpenia povinný kupujúcemu vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu spolu s nákladmi na dopravu, dodanie alebo poštovné najneskôr do 14 dní po fyzickom dodaní tovaru. Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný ako najlacnejšie ponúkaný spôsob dopravy. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci a nákladmi na doručenie najlacnejším bežným spôsobom ponúkaným predávajúcim. V prípade, ak kupujúci vráti len časť dodaného tovaru, tak sa náklady na dopravu nevracajú. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu platbu rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri platbe za tovar. Kupujúci sa môže s predávajúcim dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby. V prípade, ak je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako neporušenom stave a obale, je kupujúci povinný nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare pre neúplný obsah, poškodený obal, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod. Tovar odporúčame posielať späť ako poistenú zásielku. Tovar sa neposiela predávajúcemu na dobierku, takto zaslaný tovar predávajúci nepreberie späť.

Kupujúci odoslaním objednávky, potvrdzuje predávajúcemu, že predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ustanovenia §3 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa. 

 

5. Dodacie podmienky

 

Predávajúci dodá objednaný tovar kupujúcemu podľa dostupnosti tovaru a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 2-14 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, po dohovore s kupujúcim.

Miesto dodania tovaru je uvedené v objednávke kupujúceho. Za splnenie dodávky tovaru sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto v objednávke. Dopravu na adresu určenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad - faktúru.

V prípade, že tovar nie je doručený v poriadku v nepoškodenom stave, kupujúci tovar od kuriéra neprevezme a bude mu zaslaný nový. Kupujúci tovar neprevezme pokiaľ je balík poškodený. Spôsob dodania tovaru si kupujúci zvolí v objednávke, pričom náklady na dopravu závisia od vybraného spôsobu dopravy. Kupujúci sa zaväzuje, že prevezme tovar, ktorý si objednal v dohodnutom termíne a na adrese uvedenej v objednávke. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k objednanému tovaru až po uhradení celej čiastky.

Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za tovar, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k tovaru ešte nenadobudol kupujúci.

 

6. Reklamácie

 

Predávajúci pri predaji tovaru kupujúcemu zaručuje za to, že tovar má požadovanú kvalitu, množstvo a je bez závad. Predávajúci zodpovedá za závady, ktoré má predávaný tovar pri prevzatí tovaru a za závady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej lehote.

V prípade, že sa na zakúpenom tovare vyskytne chyba,  kupujúci má nárok na reklamáciu. Predávajúci je povinný čo najskôr po preskúmaní reklamácie rozhodnúť o ďalšom postupe, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie chyby. Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu tovaru do 30 dní po uplatnení reklamácie, pokiaľ sa obe strany nedohodnú na inej dobe. Kupujúci nemá nárok na reklamovanie závad, na ktoré bola poskytnutá zľava a o ktorých bol informovaný predávajúcim vopred.

Reklamáciu je kupujúci povinný uplatňovať výhradne písomnou formou, a to e-mailom. V reklamácii kupujúci uvedie číslo objednávky, číslo faktúry, názov reklamovaného tovaru, popis závady a pokiaľ je možné i fotodokumentáciu.

Na tovar platí záručná doba 2 roky (24 mesiacov). Ak ide o závadu, ktorá sa vyskytne bezprostredne po kúpe tovaru, treba o nej bezodkladne informovať predávajúceho prostredníctvom emailu. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok.

Kupujúci je povinný si prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení ešte za prítomnosti dopravcu. Ak kupujúci zistí nekompletnosť dodávky, či mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné túto skutočnosť nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu. V prípade, že kupujúci zistí pri rozbalení výrobku zjavné vady alebo chýbajúce časti tovaru, nie je oprávnený až do vyriešenia reklamácie s týmto tovarom akýmkoľvek spôsobom nakladať. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie alebo stratu zásielky zavinených prepravcom, alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou.

Ak sa reklamácia kupujúceho vyrieši výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový výrobok záručná lehota od prevzatia nového tovaru. To isté platí, pri výmene časti alebo dielca tovaru, na ktorý bola poskytnutá záruka. Pokiaľ výmena chybného tovaru za bezchybný zo strany predávajúceho nie je možná, môže kupujúci požadovať zrušenie zmluvy a vrátenie zaplatenej čiastky.

V prípade neodstrániteľných chýb, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru podľa jeho určenia, sa môže kupujúci a predávajúci dohodnúť na vybavení reklamácie poskytnutím zľavy. Pri určovaní výšky zľavy sa prihliada na rozsah chýb reklamovaného tovaru.

 

7. Ochrana osobných údajov

 

Predávajúci zhromažďuje a spracováva poskytnuté osobné údaje kupujúceho v súlade so Zákonom o Ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z. z. v znení neskorších predpisov. Osobné údaje sa zhromažďujú a spracovávajú za účelom naplnenia zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim.

Zhromažďované a spracovávané údaje u fyzickej osoby: meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail, doručovacia adresa.
Zhromažďované a spracovávané údaje u právnickej osoby: obchodné meno, adresa sídla vrátane PSČ, doručovacia adresa, IČO, DIČ/IČDPH, meno a priezvisko objednávateľa, telefónne číslo a e-mail

Údaje si môže kupujúci aktualizovať a meniť po prihlásení do systému elektronického obchodu. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o sebe a uskutočňovaných nákupoch. Ak spotrebiteľ vyjadrí svoj nesúhlas a to písomnou formou v objednávke, časť poznámka, nebude informovaný o novinkách v internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky. Predávajúci sa zaväzuje, že neposkytne žiadne osobné údaje kupujúceho a ani žiadne ďalšie informácie o kupujúcom tretej strane. Výnimkou sú osobné údaje kupujúceho nutné na doručenie tovaru poskytnuté prepravcovi. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas na spracovanie osobných údajov na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúceho predávajúcemu.

 

V Košiciach platné od 1.3.2015


  • Kado
  • Rhomberg
  • Swarovski
  • XENOX